top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תלליס הפקות

הדפסה על בלונים

בלונים מודפסים


"...ולי יקנו המון בלון", כך מאחל לעצמו כל ילד מאז שמע לראשונה את השיר המפורסם "שבת בבוקר". ובכן, מסתבר שלא רק ילדים יכולים ליהנות התופעה הצבעונית הזו, בייחוד כשמדובר בבלונים מודפסים. הדפסה על חולצות, כריות וכובעים היא בהחלט מחווה נחמדה אבל אם אתם רוצים להיות יצירתיים במיוחד, כדאי לבדוק לעומק את האפשרות של בלונים מודפסים. מאחר והצבעוניות הייחודית גורמת לבלונים למשוך את העין הרבה יותר מכל דבר אחרת, סביר להניח שהמסר שתרצו להדפיס על הבלון, יעבור מצוין ובמלוא החדות.


בלון אחד שווה יותר מאלף מילים

אילו מסרים כבר אפשר להעביר על בלון ולאילו מטרות? אתם אולי שואלים. אז יש אינספור אפשרויות לאירועים ומסרים שתוכלו להעביר על בלונים מודפסים. באירועים משפחתיים כמו בריתות וחתונות, אין דבר יותר משמח מלראות איחול כמו "מזל טוב להולדת הבן" על גבי בלונים מודפסים ברחבי מקום האירוע. גם בכנסים וערבי גיבוש לעובדים, אפשר בהחלט להביע הערכה לעובדים עם משפט כמו: "תודה על המסירות וההשקעה לאורך השנים." בלונים מודפסים יכולים להפוך גם לכלי לא צפוי אם מדובר במסר שתרצו להעביר בהפגנה כלשהי, כנס מחאה או אפילו כחלופה לשלטי תעמולה לקראת אירועי בחירות כאלו ואחרים.

צבע הבלון מוסיף המון

כאמור, צבעוניות היא התכונה שהכי מאפיינת את הבלונים, אך לא כל צבע מתאים לכל משפט שתרצו להדפיס. חשוב להתאים את הצבעים לסוג המסר שתרצו להעביר. בראש ובראשונה, מן הסתם צבע המשפט צריך להיות שונה מצבע הבלון, כדי שהמשפט יהיה ברור לחלוטין. במידה ומדובר באירוע כמו יום הולדת, כדאי להשתמש בצבעים כמו אדום, צהוב וירוק שבהחלט ידגישו את השמחה שתרצו להעביר באיחול. לעומת זאת, בכנסים ואירועי חברה, יתאים יותר שימוש בצבעים ירוק, לבן וכחול שמביעים תחושה של סולידאריות ויוצרים תחושה קצת יותר רשמית.

איך וכמה?

כדי לייצר בלונים מודפסים , אין צורך בשימוש של טכנולוגיה מסובכת מדי ולכן העלות של הדבר, לא גבוהה במיוחד. טווח המחירים של הדפסת כמאה בלונים על צבע אחד ועל צד אחד, נע בין כמה עשרות אגורות לשקל, עבור כל בלון. לגבי סוג הבלון עליו תדפיסו – מיילר או לטקס, זה כבר תלוי בתקציב שברשותכם. על בלון מיילר ניתן להדפיס באיכות גבוהה ובגוונים רבים מאוד, אך גם בלוני לטקס מודפסים תעשה את העבודה ברוב המקרים. בכל אופן, בלונים מודפסים בהחלט יעלו חיוך לקהל אליו תכוונו את המסר.





























































35 צפיות0 תגובות
bottom of page