top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תלליס הפקות

בלונים לברית

עודכן: 16 בינו׳ 2023


שמונה ימים אחרי שכל תינוק נולד, מגיע אחד האירועים המשמעותיים בחייו כגבר במסורת היהודית. עבור ההורים ושאר המשפחה מדובר באירוע מרגש לכל הדעות שאמור להשאיר חותם רב שנים. מעבר לטקס הדתי, יש חשיבות כמובן גם לעיצוב האירוע ואחד הפתרונות המוצלחים יותר שיעשו את העבודה מצוין, הוא קישוט בבלונים. אירוע מסוג כזה, הוא הוצאה לא מבוטלת ולכן בלונים כקישוט הבולט, היא אפשרות מעולה שלא תדרוש מכם השקעה של סכום גדול מדי. כדי לחסוך מכם את כל השאלות שמתחילות להתרוצץ בראשכם סביב הנושא, הנה כמה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שתזמינו עיצוב בלונים לברית .

מעשה בחמישה בלונים?

למרות שסיפור הילדים בטח שגור בפיכם והפך לקלאסיקה מזמן, חמישה בלונים ממש לא יספיקו עבור קישוט האירוע. כדאי לדעת להעריך פחות או יותר את הכמות עבור העיצוב, עוד לפני שתחליטו לגבי השאר. אם תשתמשו בפחות מדי בלונים לברית, המקום עלול להיראות ריק, חיוור ולא מושקע, בייחוד אם מדובר בגן או באולם אירועים עם חלל גדול שמכיל כמה אזורים. גם לכמות המוזמנים כמובן יש משמעות בעניין הזה, כיוון שמצד שני אם תזמינו יותר מדי בלונים לברית, סביר להניח שהמקום ייראה צפוף ועמוס בשל הבלונים שימלאו את רוב החלל. בכל אופן, היו שקולים בנושא הכמות.

בלוני הליום להמונים?

למיקום האירוע יש חשיבות רבה, כי אם הוא מתרחש למשל בגן אירועים תחת כיפת השמיים, עדיף לא להשתמש בבלוני הליום. זאת מאחר ובלוני הליום, רגישים מאוד לחום ועשויים להתפוצץ אך ורק בשל חשיפתם לשמש. אתם ממש לא רוצים לאכזב את כל הילדים שיגיעו לברית וייבהלו מדי כמה דקות מבלון שיתפוצץ, לכן במקרה כזה עדיף להשתמש בבלונים רגילים לטובת העיצוב. גם רוח חזקה תפריע להישרדותם של הבלונים באירוע, אז במידה ובחרתם באירוע חוץ, חשוב למקם אותם בחלקים שפחות חשופים לרוח. אם הברית מתקיימת באולם, כל הבעיות נפתרות ואין שום בעיה להשתמש בבלוני הליום.

בלונים צבעוניים ומשמחים

המטרה העיקרית של בלונים לברית היא בראש ובראשונה ליצור צבעוניות שמשדרת חגיגיות ושמחה כיאה לאירוע כזה מרגש. כדי שהמטרה הזו אכן תצליח, מומלץ לא להיות מקובעים ולהשתמש בכמה שיותר גוונים. אדום, צהוב וכחול כמובן יככבו אבל גם כתום, סגול וירוק יעשו אפקט נהדר ויכניסו את האורחים לאווירה המהנה, אליה אתם מייחלים. אדום או צהוב, הבלונים יהפכו את הברית שלכם ללא ספק לאירוע יפהפה.


5 צפיות0 תגובות
bottom of page